Bestellingen geplaatst van 27/7 t/m 12/8 worden 13/8 verwerkt

Mijn winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Dakkoffer247.nl is de dakkoffer en dakdrager specialist! Wij leveren alleen A merken dakkoffers van o.a. Thule en Hapro tegen hele scherpe prijzen! GRATIS verzending binnen Nederland! Dakkoffer advies nodig? Onze klantenservice helpt u graag verder. Of bel naar 0338442244

Klantenservice

  • Hoe werkt bezorgen?

    247shops leveren alle zendingen groot of klein gratis bij het door u opgegeven adres af.  

    Wij verzenden met DHL.

    Zodra uw bestelling is verstuurd berichten wij u per email. Hierin vindt u ook een hyperlink om uw pakket online te tracen.

    Ongeveer 90% van de zendingen worden binnen 24 uur afgeleverd na ontvangst van de betaling. De overige bestellingen worden in 2 tot 4 werkdagen geleverd. Bezorging op maandag tot en met zaterdag aangetekend.

    Niet op voorraad: Wij berichten u tijdig mocht een product onverhoopt niet meer of tijdelijk niet meer leverbaar zijn.

    Bestellingen in het weekend worden s'maandags verwerkt, heeft u dus dinsdags in huis.

  • Welke betaalopties zijn er?

    Ideal

    Met iDeal betalen houdt in dat u in een beveiligde omgeving word doorgelinkt naar uw eigen internetbankier programma. Dus zonder kosten direct online betalen met ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING / Postbank, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank. Het voordeel is dat u zeer veilig betaalt en dat de levering zeer snel is doordat wij direct van de bank een terugmelding krijgen dat u heeft betaald.
    Overboeking

    Vooraf overmaken betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van 247shops. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank. Vermeld bij de overschrijving altijd uw bestelnummer. Ons Banknummer is ING 5030636 tnv seeyourheartbeat. Voor onze buitenland kopers ING 5030636 tnv 247shops IBAN NL43INGB0005030636 BIC INGBNL2A
    PayPal, VISA of MASTERCARD

    PayPal is een wereldwijd door duizenden bedrijven geaccepteerde betaalmethode. Paypal maakt gebruik van beveiligde website's. Voor deze transactie berekenen wij 4% toeslag als bijdrage voor de extra kosten. Als u niet aangemeld bent bij dit systeem dan kan dat eerst via www.paypal.nl. Als creditkaart bezitter (Mastercard en Visa) kunt u ook direkt kopen en afrekenen waarbij Paypal faciliteert door gebruik te maken van Paypal's beveiligde betaalomgeving.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u na het doen van aankopen bij 247shops het recht op een afkoelperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, mits in 100% nieuw staat. U dient zelf de portokosten voor het terugsturen te betalen. U kunt eenvoudig een mailtje sturen naar info@247shops.nl met in het onderwerp van uw email duidelijk vermeld uw ordernummer. Geeft u in dit mailtje aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Wij mailen u dan de retourprocedure. Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Tevens dient u het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post wordt geweigerd).

    247shops zal de prijs van het artikel minus gemaakte kosten retourneren op de door U opgegeven bankrekening. Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor de klant gemaakt of besteld zijn (denk aan maat produkten). Software, topo e.d. waarvan de verzegeling verbroken is worden niet retour genomen.

    Annuleren of wijzigen

    Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! U kunt dan contact opnemen liefst via e-mail info@247shops.nl. U kunt het ook telefonische doe via telefoonnummer 0338442244.

    Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

    Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos.

  • Op welke garantie kan ik rekenen?

    Op Thule en Hapro zit 5 jaar garantie tenzij anders vermeld.

  • Moet ik een loginnaam of account aanmaken?

    Nee, u hoeft geen login account aan te maken. Bij uw eerste bestelling wordt automatisch een login account voor u aangemaakt, waarmee u uw order status kunt inzien, en uw eerder ingevoerde adresgegevens weer kunt gebruiken bij een volgende bestelling. U bent uiteraard niet verplicht gebruik te maken van dit account.

  • Hoe kan ik een klacht indienen en hoe gaan jullie hiermee om?

    Bij 247shops draait alles om tevreden klanten.

    Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag.

    U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. Je krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over je klacht.

    Ben u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice.

    Dit kan uitsluitend schriftelijk:

    247shops
    t.a.v. J.Gerritsen
    Boegbeeld 11
    3863ve Nijkerk

  • Hoe waarborgen jullie de veiligheid van de bezoeker?

    Omdat we gebruik maken van PayPal en iDEAL als betaalsystemen, hoeft u ons geen gevoelige betaal informatie te geven van bank rekeningen of creditcards, hierdoor kunnen wij deze ook nooit verliezen. Uw ingevoerde gegevens en het betaalscherm worden bovendien beveiligd middels een gevalideerd SSL certificaat. Let op de HTTPS:// in uw adresbalk.Hoe waarborgen jullie de veiligheid van de bezoeker?

  • Wat is jullie privacy beleid?

    Wij hebben het beste voor met uw pricacy. Nooit zullen wij gegevens ongevraagd delen met derden. Wij houden ons aan alle wettelijke richtlijnen en voldoen aan de keurmerk eisen voor waarborging van uw privacy.

    Klik hier voor onze privacy policy.

  • Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

    Op al onze leveringen zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

    Klik hier voor de algemene voorwaarden.

  • Hoe kan ik een suggestie of opmerking doorgeven?

    Wij staan uiteraard open voor suggesties. Gebruikt u alstublieft ons contactformulier om ons uw bericht te sturen, u krijgt altijd een reactie van ons!

    Klik hier voor het contactformulier.

  • Hoe kan ik contact met u opnemen?

    Op werkdagen zijn wij dagelijks telefonisch te bereiken tussen 09.00u en 21.00u. 

    Op Zaterdag tussen 09.00u en 18.00u.

    Telefoonnummer: 0338442244

    Op Zondag alleen via mail: info@247shops.nl

  • Klik hier voor ons contactformulier.
  • Klik hier voor adresgegevens.
web-monitoring-ok